Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», при отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитися від будь-якого товару.

ВАЖЛИВО!

Всі товари необхідно перевіряти при отримання. У разі відмови від товару, сума рахунку буде переглянута. Якщо була осущетвлен передоплата, то ви можете вибрати один з наступних варіантів:

- раніцах буде повернута Вам тим способом, яким здійснювалась оплата

- Різниця може бути зарахована на депозит

- Вам буде проведена заміна на такий же у зручний для вас час.

Якщо Ви виявили товар неналежної якості або у якого існує прихований дефект, Ви можете зателефонувати / написати нам, і отримати заміну товару або повернення коштів.

Вимоги до повернення або заміни товару!

Для того щоб оформити повернення або заміну, необхідно надати менеджеру фотографії товару, а також описати що саме з ним не так. Після цього протягом 1-го робочого дня ви отримаєте відповідь з рішенням.

Правила повернення грошей.

Після отримання товару та підтвердження, що вимоги до повернення дотримані, і необхідні документи - заповнені, ми повернемо Вам гроші, або зробимо заміну товару неналежної якості. Повернення грошей здійснюється тим же способом, яким Ви оплатили замовлення. Зверніть увагу, що при оплаті банківською картою, термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, яке випустило карту. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару можливий тільки за умови збереження чека і невідповідного товару.

Закон України «Про захист прав споживачів».

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».